Koszyk jest pusty

Regulamin

AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26

REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613, KRS:325396

Tel. 08-18 pon-piątek : 794100590, 515-503-355

 

Pracujemy w godzinach:

poniedziałek-piątek 8.00 - 18.30, sobota 8.00 - 14.00

( Uwaga !!! nie wysyłamy przesyłek w Sobotę z uwagi na fakt że firmy kurierskie nie odbierają w ten dzień .

przesyłki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej ,firmy Kurierskiej,Inpost-u) 

 

 

GWARANTUJEMY, ŻE: 

  

1.   Zakupiony towar jest oryginalny i zawsze pochodzi z legalnego źródła!  

2.   Cechuje go wysoka jakość.  

3.   Posiada długą datę ważności  

4.    Produkty lecznicze przechowywane są w odpowiednich warunkach.  

5.    Paczki są starannie zapakowane i zabezpieczone przed
uszkodzeniem w czasie transportu,  

 

REGULAMIN  

Zakupy w sklepie internetowym oznacza akceptację regulaminu!

 

PŁATNOŚCI

Każdy zakup dokumentowany jest paragonem lub na życzenie fakturą VAT.

W przypadku wyboru opcji faktury prosimy o dane wypełnione w formularzu.

 

WYSYŁKA :

W przypadku  wyboru F-VAT,koloru rozmiaru etc. prosimy o wpisanie danych w  formularzu .

 

Wszystkie przesyłki Kurierskie są ubezpieczone, podstawą do reklamacji jest protokół  .

Zalecamy sprawdzenie przesyłki w obecności przewoźnika. 

 

W przypadku uszkodzenia lub ubytku Przesyłki przedstawiciel FIRMY KURIERSKIEJ

obowiązany jest spisać protokół w obecności Odbiorcy.

 

Jeśli doszło do uszkodzenia zawartości przesyłki a opakowanie nie wskazuje widocznych wgnieceń

należy zgłosić szkodę niejawną  w terminie nie przekraczającym  

7 dni roboczych od daty odebrania przesyłki

Telefonicznie w najbliższym oddziale firmy kurierskiej

https://www.siodemka.com/pl/kontakt/

oraz za pośrednictwem formularza pod adresem :

https://www.siodemka.com/pl/kontakt/zgloszenie-szkody

 

 

Jesteśmy bezradni, jeśli nie posiadamy protokołu szkody sporządzonego bezpośrednio przy przyjęciu uszkodzonej przesyłki,
lub gdy Państwo nie zgłoszą "szkodę niejawną" w firmie kurierskiej po upływie 7 dni od otrzymania przesyłki.

  

 Firma kurierska do odbiorców paczek
wysyła powiadomienia SMS o aktualnym statusie przesyłki.

Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami

ze strony Firmy Kurierskiej.

Generalnie przesyłki dostarczane są dnia następnego po wysyłce .


W okresach nadzwyczajnych, takich jak święta czy trudne warunki drogowe,

terminy te mogą się przedłużyć.

 

Informacje o czasie dostawy znajdziesz na stronach przewoźników:

(Poczta Polska, UPS, DHL, DPD, GLS, Siódemka, K-EX itp).

 

 

CZAS WYSYŁKI

 Wysyłka od 24h - do 3 pierwszych dni roboczych
nie licząc dnia zakupu od momentu zaksięgowania wpłaty na konto

lub zgłoszenia życzenie wysyłki za pobraniem.

W praktyce w większości przypadków udaje nam  się realizować zamówienia 

już nazajutrz po zaksięgowaniu przelewu

 , co nie dotyczy oczywiście licytacji piątkowych , 

dni ustawowo wolnych od pracy. 


 ODBIÓR OSOBISTY

 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26

 


a) SPOSÓB PAKOWANIA

LISTY EKOMONICZNE/PRIORYTETOWE

najczęściej pakowane są w koperty bąbelkowe , co wiąże się z możliwością uszkodzenia (zniszczenie opakowania itp.) 

 

REKLAMACJE SKŁADAMY PO 14 DNIACH OD DNIA NADANIA
W PRZYPADKU USZKODZENIA LUB UBYTKU W LISTACH NALEŻY SPORZĄDZIĆ BEZPOŚREDNIO PRZY PRZYJĘCIU 
PROTOKÓŁ SPORZĄDZONY PRZEZ POCZTĘ JESTEŚMY BEZRADNI JEŚLI NIE POSIADAMY  W/W DOKUMENTÓW lub ZWRÓCIĆ PRZESYŁKĘ NADAWCY

Dlatego też zalecamy wysyłkę paczką pocztową l

Przesyłki te są bardzo starannie zabezpieczane.  

 

Koszt e-przesyłki jest tańszy od listu priorytetowego !!! 

 

b) W przypadku wysyłki na inny adres,

prosimy o skorzystanie z formularza 


c) Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu przesyłek spowodowane zaniedbaniami

ze strony Poczty Polskiej. Generalnie przesyłki priorytetowe realizowane

są w ciągu od dwóch do czterech dni roboczych, przesyłki ekonomiczne,

nawet do 10 dni. Po tym okresie należy udać się do Urzędu Pocztowego,

następnie skontaktować z nami.

 

Jeżeli paczka nie dojdzie do Nadawcy w ciągu 14 dni

-składamy stosowne pismo reklamacyjne w tej sprawie. 

 

d) W przypadku błędów i niedociągnięć z naszej strony ,co bardzo, bardzo rzadko,

ale się zdarza– np.: przeoczenie wpłaty od kupującego

i związane z tym opóźnienie czy też wysyłka innego towaru itp.

ZAWSZE rekompensujemy  straty kupującego. 

 

ZWROTY I WARUNKI REKLAMACJI  

 

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Poczty Polskiej kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia jest rzecz   ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. W przypadku realizacji umowy niezgodnie z zamówieniem (np. opóźnienia w realizacji zamówienia, wydanie niewłaściwej ilości/dawki, dostarczenie produktów niezamówionych itp.) lub wadliwości produktu (np. wydanie produktów uszkodzonych, niepełnowartościowych, niekompletnych lub których termin ważności upłynął), Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji.Prosimy wtedy o kontakt .  

 

Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez bardzo prosty kreator zwrotów, który daje możliwość odesłania do nas paczki zwrotnej Pocztą Polską.


Wybraliśmy Pocztę Polską, jako naszego zaufanego partnera dla przesyłek zwrotnych, ze względu na to, iż jest to największy operator pocztowy działający na polskim rynku z 455-letnią tradycją, posiadający ponad 7500 placówek, filii oraz agencji pocztowych. Dzięki naszej współpracy nie musisz więc czekać na kuriera. Wystarczy, że wydrukujesz automatycznie wygenerowane dokumenty i np. w drodze do pracy zostawisz przesyłkę w dogodnej dla Ciebie siedzibie Poczty Polskiej.

Korzyści jakie odnosisz dzięki narzędziu do zwrotów w naszym sklepie:

  • Łatwo

    Dodawanie zwrotu zostało sprowadzone do sześciu prostych kroków stanowiących kreator zwrotu. Kreator automatycznie wygeneruje dla Ciebie etykietę, którą musisz jedynie wydrukować. Dzięki temu nie tracisz czasu na ręczne wypełnianie żadnych dokumentów!

  • Szybko i bezproblemowo

    Dzięki automatyzacji procesu oszczędzasz czas i nerwy, nie musisz nigdzie dzwonić, ani z nikim negocjować warunków zwrotu.

  • Wygodnie

    Dokument zwrotu wraz z etykietami na paczkę wygenerujesz w kreatorze zwrotów. Po przygotowaniu paczki nie musisz czekać na kuriera. Zabierasz ją ze sobą w drodze do pracy lub szkoły i zostawiasz w dowolnej placówce Poczty Polskiej.

  • Tanio

    Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9,50 zł przy czym nie musisz jej płacić na poczcie - zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy Tobie za odesłany towar. Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji.

  • Bezpłatnie jeśli to my zawiniliśmy

    W przypadku zwrotu gdy wina leży po stronie sprzedawcy udostępniamy bezpłatna formę wysyłki Szybki i wygodny zwrot w kilku prostych krokach przez internetowy formularz Największa sieć punktów, gdzie przyjmowane będą paczki do nadania – ponad 7000 placówek na terenie całego kraju SMS-owe potwierdzenie doręczenia przesyłki do sprzedawcy. Jeśli jednak nie chcą Państwo skorzystać z bezpłatnej przesyłki zwrotnej, prosimy o F-VAT na poniesione koszty wysyłki jednak nie mogą być wyższe niż wybrane w państwa zamówieniu, wystawioną na dane:AMMA A.MARZEC SPÓŁKA JAWNA, 24-160 Wąwolnica, ul.Rynek 26 REGON: 060455550, NIP:716-27-64-613. Tylko tak wystawiony i dostarczony do nas dokument sprzedaży upoważnia nas do zwrotu należności w świetle obowiązujących przepisów podatkowych.

  • Bezpiecznie

    Wszystkie zwracane przesyłki są ubezpieczone do wartości 1000zł.

  • Dokonaj TANIEGO zwrotu w 3 prostych krokach

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z TANIMI  zwrotami Poczty Polskiej kupujesz bez stresu i obaw!

1Wydrukuj formularzWygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, a następnie wydrukuj je.
2Wyślij paczkęWłóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu i dobrze go zaklej.
3Zwrot pieniędzyOtrzymasz zwrot pieniędzy do 14 dni* od otrzymania przez nas zwrotu.

Szczegóły dotyczące kroków przekazania zwrotu

  • Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić.

  • W kolejnych krokach wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze.

  • Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.

  • Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary. Udaj się do dowolnej placówki Poczty Polskiej gdzie przekażesz pracownikowi poczty paczkę wraz ze stroną z etykietami. Pamiętaj, że gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów 60 cm x 50 cm x 35 cm oraz wagi 30 kg.

  • Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni* od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Z reguły trwa to jednak krócej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Państwa dowodu jej odesłania.



Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.

 

  • Bezpłatnie jeśli to my zawiniliśmy

 

KLIKNIJ >>>TU<<<

 

Następnie wpisz  "APTEKIDLADZIECI.PL"
Poinformuj nas o wypełnieniu formularza na adres aptekidladzieci@gmail.com a po naszej akceptacji,otrzymasz e-maila z potwierdzeniem ,po czy kliknij link i dokończ wypełnianie.

!

1Wydrukuj formularzWygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, a następnie wydrukuj je.
2Wyślij paczkęWłóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu i dobrze go zaklej.

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixel